Intro

junij 11, 2013

Živjo!
No, pa sem tudi jaz dočakala svojo prvo objavo na svojem blogu! Še vedno kar ne moram verjeti, saj se mi je uresničila ena izmed mojih dolgoletnih želja! Svet kozmetike spremljam že od osnovne šole (sicer sem se začela ličit malo prezgodaj, ampak, ok) in je zelo pomembno poglavje v mojem življenju, saj je to ena izmed stvari, ki me neizmerno osrečuje. Menim, da sem se v teh letih veliko naučila in si priskrbela kar veliko kolekcijo ličil ter ostalih kozmetičnih produktov, zato bi rada to delila z vami!
Ker pa lepota ne obsega le zunanjega izgleda, nameravam deliti z vami tudi kakšne nizkokalorične recepte!

Posebna zahvala še čudoviti Ajdi Sitar, brez katere ta blog ne bi najverjetneje nikoli nastal! Ajda upam, da mi boš še pomagala na moji bloggerski poti, res, najlepša hvala!


You Might Also Like

3 comments

  1. Prelistala celoten blog! Že vidim, da te bom redno brala imaš res super blog! Zdaj imam kar nekaj novih zavitkov kaj vse morem dobro prebrati! :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden