Aussie prihaja v slovenske DMje!

julij 09, 2013

UPDATE: nočem širiti napačnih informacij, zato sem se o tem pozanimala in kontaktirala vodjo sortimana DM-a, ki mi je sporočil žalostno novico- Aussie zaenkrat ni predviden v prodajnem programu. Vsem se zaradi dajanja lažnih upov opravičujem!



Ena mini novička- danes sem v DMju na Lošinju našla Aussie izdelke za lase. Na etiketi je bil tudi slovenski prevod, zato predpostavljam, da bodo kmalu na voljo pri nas. Bila sem presenečena, Slovenija se razvija!                                                                                                                         Aussie je v tujini zelo pohavljena in priljubljena drogerijska znamka, sploh linija za poškodovane lase! Cene izdelkov so bile okol 50 kun.                                                                                               Če bo katera kaj sprobala, naj napiše kakšno oceno! Res me zanima, če so tako dobi kot pravijo, ampak trenutno se kopam v šamponih in balzamih, zato si še nekaj časa nebom privošila novih         (ravnokar sem naročila Macadamia komplet).

You Might Also Like

3 comments

  1. Sem vprašala naš Dm in so rekli, da še ni nobenih planov, da bo Aussie tudi pri nas. Na Hrvaškem je že pol leta, so imeli celo event in so že od takrat slovenska navodila gor. Kupila sem pa 3 Minute Miracle Reconstructor več kot mesec nazaj in stane 9€, kar je res drago glede na to koliko je drugje, pa se mi zdi kar povprečen, so boljši balzami iz drogerij, ki so celo cenejši. Sem celo pisala že to tem na blogu, sicer pa raje kupujem salonske znamke preko neta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm, a to si vprašala prodajalke ali marketing? Zdi se mi čudno, da bi bile brez razlga slovenske etikete. Bom kontaktirala marketing in upam, da mi bodo sporočili dobro novico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Leto pozneje, smo v 2014 in Aussie šampone se da dobit v Mullerju. Cene od 6 - 8€ :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden