OCENA: Nuxe Huile Prodigieuse

september 13, 2013

Končno!!! Moja prva objava po kakšnem mesecu dni? Zaradi sprememb, ki se trenutno dogajajo v mojem življenju, sem malo zapostavila blog, pa tudi zato, ker sem izdelek, o katerem bom danes pisala RES želela dobro preizkusiti. Gre za t.i. bolj kot ne samooklicano ''legendarno'' Nuxe Huilie Prodigieuse olje za vsestransko uporabo, ki je kombinacija različnih olj - lešnik, makadamija, boreč, šentjanževka, kamelija in sladki mandelj.




Olje sem kupila že kakšne pol leta nazaj, vendar ga nisem redno uporabljala, saj sem imela  do olja love-hate relationship, tako, da sem se morala kar malo prisliti, da sem ga zadnji mesec redno nanašala.

Sama imam zelo suho in občutljivo kožo, ki jo moram dobro nahraniti in navlažiti. Olja niso moja najljubša skupina izdelkov za nego obraza, rajši imam vlažilne in bogate hranilne kreme, vendar sem se zaradi medijskega direndaja in 100+ ocen na Makeupalley ter povprečne ocene 4.1  od 5 odločila, da ga poizkusim.

Olje uporabljam zvečer samostojno ali pa kot serum. Ker je olje suho, naj ne bi puščalo ostanka na koži, vendar pri meni to ne drži, kožo imam mastno še celo noč, predvsem, kadar nanesem samo olje. Če ga uporabim kot serum (čez dam kremo Nuxe Prodigieuse Enriche), mastnega ostanka ni. Priznati moram, da nisem opazila nobene spremembe, nobenega učinka in sem nad oljem (še bolj pa nad ceno) zelo razočarana, saj sem glede na govorice pričakovala veliko več. Na moji koži se dosti bolje obnesejo Melvitina olja - jojobino in arganovo. Za mojo suho kožo to olje ni dovolj vlažilno in hranljivo.

Olje sem poizkusila tudi na laseh - katastrofa. Poizkusila sem na mokrih in na suhih laseh in v obeh primerih je izpadlo, kot, da bi si na glavo zlila liter olivnega olja, v resnici  pa polovico enega šprica po celi glavi.
Res pa je, da so mi lasje božansko dišali, kajti vonj je res neverjeten in zasvoljiv.

Overall je po mojem mnenju izdelek zelo precenjen in ni vreden 30 evrov. Za dosti manj denarja se da kupiti boljša olja in v večjih količinah. Priporočila bi ga le za uporabo na telesu, pa še to izključno zaradi intenzivnega vonja, malo za pocrkljat, kot aromaterapijo.

Če pa se že odločite za nakup, vam priporočam nakup v trgovini Leposana v E.Leclerku ali pa preko britanskih spletnih trgovin (Feelunique, Lookfantastic, etc).

MOJA OCENA: 3/5

P.S. obljubim, da bom redno objavljala na blogu!



You Might Also Like

1 comments

  1. Tudi sama sem bila nad tem oljem zelo razočarana in zmeraj ko sem brala samo pohvale o olju mi ni šlo v račun ali je z mano kaj narobe. Danes prvič berem tvoj blog in sem resnično prijetno presenečena, ker si napisala čisto resnico. O silikonih pa sem danes prvič brala, zelo zanimivo.En moj izdelek nad katerim sem res navdušena vsebuje silikon CYCLOPENTASILOXANE, bi bila vesela če ga preizkusiš in kaj napišeš. To je PAUL MITCHEL SUPERSKINNY SERUM, ki ga redno uporabljam za konice in sem navdušena. Po drugi strani sem pa v dvomih, ker so lasje res občasno suhi in mrtvi, si jih pa redno barvam in ne vem ali je to vzrok.

    Lep pozdrav, Luisa

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden