BEAUTY: Ultraflesh Highlight and Shimmer Collection

februar 04, 2014

Živo po stotih letih! Priznam, sem very very bad blogger, ker sem čisto zapostavila svoj blog, ni opravičila niti izgovorov! Je pa res, da sem trenutno zelo zaposlena s faksom, službo, največ pozornosti pa posvečam fitnesu. Toliko o uvodnih besedah.

Danes je na vrsti moja prva sponzorska objava, za katero priznam, da me je malo skrbelo, saj hočem o vsakem izdelku povedat to, kar si ISKRENO mislim in ne to, da je odličen, samo zato, ker je pač sponzorski in zastonj (ja vem, podarjevemu konju se ne gleda v zobe). To mi gre pri blogih zelo na živce, zato vam obljubim, da bo moja ocena moje subjektivno mnenje. Skratka, od spletne strani Strawberry.NET sem za darilo dobila set highlighterjev, ki sem jih trenutno res potrebovala. Na kratko o spletni strani - ponujajo ogromno izdelkov - od parfumov, mejkapa, nege telesa&obraza in lasne kozmetike. Največji plus pa je brezplačna poštnina in pa dnevne akcije - najboljše, da ji spremljate na njihovi Facebook strani.



Kar se pa tiče samega izdelka pa tako. Set sestavljajo 4 highlighterji, 1 v prahu, 2 kremna in 2 v svinčniku. Embalaža je potovanju in prostoru prijazna, saj se vsi 4 odtenki zložijo v enega. Iskreno imam rajši, če bi bili vsi posebej, ampak samo zaradi obsedenosti z organizacijo mejkapa in to, da more bit vse popredalčkano. Čudaško, vem.

Prvi highligter je najboljši kar sem jih probala, to pa zato, ker ni ne zlat ne srebrn, ampak kožni/peachy-pink odtenek, poleg tega pa je še zelo pigmentiran, zato se ga porabi zelo malo. Vsebuje mini bleščice in res zelo lepo osvetli zgornji del ličk. Spominja me na osvetljevalec, ki ga je uporabljal vizažist Mario Dedivanović na Kim Kardashian. Je pa tudi odličen dupe za the Balm Mary-Loumanizer. Uporabljam ga tudi kot senčilo za veke - spominja na MAC Naked Lunch senčko, ki pa je moja all-time favourite.

Drug ''oddelek'' sestavljata 2 kremna osvetljevalca, prvi je bolj zlatkast, z rumenim podtonom, drugi pa bolj roza. Ta dva me nista ravno navdušila, sta sicer zelo kremna, vendar ne preveč pigmentirana, zato ju je treba nanesti 2x. Ker pa nočem, da gresta v nič ju uporabljam kot podlago za senčke (za oči) in pa za osvetlitev ustnic - ''cupids bow'', za plumping efekt pa na sredino spodnje&zgornje ustnice.

In še na zadnje, dva mini svinčnika, en v beli barvi, drug v kožno-roza. Sta zelo pigmentirana in se lepo nanašata. Uporabim ju za osvetlitev notranjih kotičkov očesa in pa za osvetlitev pod obrvmi. Minus je ta, da sta zelo majhna, rajši bi videla, da sta v normalni velikosti in bi ju kupila posebej.

Nasplošno, gre za odličen izdelek, nad katerim sem zelo navdušena (z izjemo dveh kremih osvetljevalcev), vendar moram priznati, da je tudi cena kar visoka :(.

Moja ocena: 4/5

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden