Valentinov makeup look

februar 15, 2014

Ste se imele lepo za valentinovo? Jaz sem se imela super na ''extranapolnjenihznutelo'' palačnikah v Romeu, kot vsak petek. Še boljše pa sem se imela doma, ko sem se ''pripravljala'' na večer (itak sem se zrihtala zase, saj moj fant sploh ne opazi, če sem namazana ali pa ne). Celo popoldne sem si vzela samo zase in za razvajanje same sebe. Še posebej veliko časa sem namenila mazanju - približno kakšni 2 uri (ponavadi se zrihtam v 30min).  Ko sem objavila sliko svojega looka, sem dobila veliko prošenj, če povem kako sem namazana, zato sem se odločila, da vse skupaj kar napišem in objavim na blogu.
Najprej sem uporabila masko za obraz - ''Schaebens Luxus maske'' s kaviarjem, zlatom in ostrigami, ki je bila na žalost brez efekta.


OBRAZ
Za pomiritev kože sem uproabila La Roche Posay Serozinc sprej, Balea Aqua Serum in La Roche Posay Cicaplast gel kot primer. Kot podlago sem včeraj prvič poizkusila Maxfactor 3in1 tekočo podlago, and katero sem naravnost navdušena! Podočnjake sem prekrila z MAC Prolongwear korektorjem, ki sem ga fiksirala z Essence all about matt kompaktnim pudrom (MUST HAVE!!!). Obraz sem zasenčila s temnim korektorjem (paleta iz ebaya) - čelo, ličnice, nos (ob strani). Cel obraz sem nato prekila in fisirala z Rimmel matte pudrom. Za bronzer sem uporabila ELF Cool Bronzer, za blush Essence silky touch blush 10 adorable, za osvetlitev obraza pa Ultraflesh Highlihter. Potem, ko sem že namazala oči, sem osvetlila še predele obraza, ki sem jih želela izpostaviti - trikotniki pod očmi, sredina čela, nos in lica pod bronzerjem.

OBRVI
Pod obrvi sem nanesla MAC Prolongewear concealer, zapolnila pa sem jih z Anastasia setom - Golden blonde.

OČI
Namesto primerja sem uporabila MAC Prolongwear concealer čez celo veko in tudi spodnji del veke. Najprej sem v ''crease'' nanesla toplo rjavo senčko Urban Decay - Buck, nato sem čez celo veko nanesla svetlo roza senčko Urban Decay - Dope, pod obrvmi pa Urban Decay - Habit mat senčko v kožni barvi. V zunanji V in na spodnjo veko sem nanesla MAC Handwritten senčko, ki je temnega-toplega-rjavega-mat odtenka. Pri tem looku so najpomembnejši čopiči, s katerimi dosežemo naraven, zblendan look (da ni črt in ostrih prehodov). Čopič, brez katerega ne morem živeti je MAC 222 brush, ki vse poenostavi! Pomebno je tudi, da za vsako senčko uporabimo drugčopič in da so čopiči čisti! Kotičke notranjega očesa sem osvetlila z Urban Decay - Sin senčko. Za eyeliner videz sem uporabila Essencovega. Za ''waterline'' sem uporabila Catrice inside eye svinčnik, za trepalnice pa Maybelline Volume Rocket maskaro.

USTNICE
Tukaj nisem preveč zakomplicirala - ustnice sem najprej obrobila z Revlon Dark Plum svničnkom, nato pa jih namazala s Kiko temno rdečo šminko.


*slike niso predelane

You Might Also Like

7 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden