FITNES: Moj #1 trening

avgust 05, 2014

Ko sem začela hodit na fitnes nisem mela pojma o ničemer (no, sej tud zdej se nimam za nekega ultra poznavalca). Nisem vedela katere vaje naj počnem, kaj šele to, kako naj jih izvajam. Na srečo se na fitnes dobro spozna moj fant, ki mi je ogromno pomagal pri sami izvedbi. Seveda me je imel kmalu dovolj, saj sva se vsakič skregala, zato me je poslal k svojemu trenerju, da mi je ''nastavil'' makrote, kalorijski vnos in pa sestavil trening. Ta moj ''prvi'' trening je bil bolj kot ne uvajanje, da sem kasneje sploh lahko začela resno trenirati, ker nisem imela čisto nič moči. Z vami bom danes delila ta trening:



1. dan:
počep, military press, deadlift, sklece (''moške''), metulj z elastiko ali dumbelli, chin up, plank, elbow-to-knee, toe touchers

2. dan:
visoko intenzivna vadba

3. dan:
počep, military press, sklece,  metulj z elastiko ali dumbelli, glute bridge, chin up, plank, elbow-to-knee, toe touchers

4. dan:
/

5. dan:
počep, military press, deadlift, sklece, metulj z elastiko ali dumbelli, chin up, plank, elbow-to-knee, toe touchers

6. dan:
visoko intenzivna vadba

7. dan:
/

Vse vaje sem delala 8-10 ponovitev, 3-4 serije. Izvedba nekaterih vaj (deadlift, počep) je malce težja in  lahko tudi nevarna, zato vam svetujem, da si za te vaje priskrbite trenerja oz. nekoga, ki te stvari obvlada, da vam jih pokaže. Jaz si vse vaje prej ogledam tudi tukaj: klik.
* imena vaj sem napisala v angleščini, zato, da ji lahko pogooglate.

Tako sem telovadila približno 3 mesece, da sem si nabrala vsaj malo moči (sploh v zgornjem delu telesa). Na začetku nisem naredila niti 1 lepe sklece, vedno, mi je šlo na jok! Po 3 mesecih, sem začela z istim treningom kot moj fant, samo da ga občasno malce spreminjam (zamenjam, dodam vajo). Tudi ta trening bom seveda delila z vami.


You Might Also Like

12 comments

  1. Pridna si res, občudujem te že na IG. Pa huda fotka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala enako!!! Se trudim, čeprov zdejle med poletjem se kr vsak dan pregrešim :(

      Izbriši
  2. oooo pridna, lahko si ponosna!!! :)
    Par stvari me zanima.. Kaj je to metulj z elastiko? Mogoče kak posnetek? :)
    Pa še to - lahko zraven teh vaj pripišeš koliko kilogrmaske uteži si uporabljala? S kolikimi si začela in na kakšno težo si prišla po 3 mesecih?
    Kako pa si na začetku delala moške sklece? Tudi sama namreč ne naredim nobene in niti ne vem kje začet :((
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V google vnesi: butterfly with elastic band exercise. Kar se tiče pa uteži pa nimam pojma, povsod sem začela z najlažjimi in ko mi je postalo lahko sem povečala težo. S tem koliko kg delam se ne obremenjujem, važno je, da delaš toliko kg, da je pravilna izvedba in da ni prelahko. Največ napredka se pozna v nogah, v zgornjem delu sem še vedno zelo šibka in nisem prav veliko napredovala kar se tiče teže. Lahko ti povem samo, da sta moja maximuma pri počepu 60kg in pri deadliftu 80kg. Glede sklec pa si poglej ravilno izvedbo, začni s sklecami na kolenih in ko jih boš naredila 3x12 lepih, nizkih (predvsem prsa do tal in ne trebuh) pa probaj še na prstih. Jaz sem začela z eno pa po eno ;) samo ne obupaj.

      Izbriši
  3. Ojla, visoko intenzivna vadba - kaj si tukaj počela? Si hodila na skupinske vadbe ali kako?

    LP!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, vodene vadbe - BodyAttack, GRIT plyo/cardio in pa HIIT. Lahko pa tud sama to pocnes brez tezav - poisci na internetu, jih mas ogromno :) Lp

      Izbriši
    2. Bi lahko namesto tega tudi tekla? Ali raje ne?

      Izbriši
    3. Oj! V kater fitnes la hodis? In ob katerih urah ponavadi treniras? Je sicer to pomembno?

      Izbriši
    4. Optimalno za izgubo maščobe je visoko intenzivni trening, če ti paše pa seveda teci. Ura treninga ni pomembna. LP

      Izbriši
  4. Lahko vprašam kateri je ta trener ki ti je pomagal?
    A najprej eno vajo naredis 10 ponovitev od 3-4 serije al gres najprej vse vaje skozi pa potem to ponavljas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davor Doma (0 41 751 774). Ja, eno vajo 3-4 serije, potem pa druga vaja.

      Izbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden