ALFA GYM & rame, triceps, trebuh

december 13, 2014

Danes sem v Alfa Gym-u  v Ljubljani naredila trening ram, tricepsa in trebuha. Zelo sem bila vesela, da so me povabili, da treniram tam. Fitnes mi je zelo všeč, ker ni tipičen fensi fitnes. Glasba je zelo glasna (kar je top), povsod so ojačana tla in ni parketa, vzdušje pa je nasploh zelo domače. Moram priznati, da sem zelo uživala in bi se še enkrat rada zahvalila za povabilo!




Moj trening:
rame: military press, shoulder press, lateral raise, rear delt, upright barbell row
triceps: dipsi, triceps pushdown, dumbbell one-arm triceps extension, seated bent-over dumbbell extension
trebuh: cable crunches, trebušnjaki na žogi, russian twists, leg pull-in

Zaradi stresa sem 14 dni bols slabo jedla, zato mi je dobesedno požrlo vse mišice :(. Zdaj sem spet začela jesti ''normalno'' in upam, da se mi mišice kmalu povrnejo!

You Might Also Like

8 comments

  1. http://shrani.si/f/i/gZ/1jpeiNkE/screen-shot-2014-12-17-a.png wau vedno občudujem ta tvoj outfit!bi mi lahko zaupala iz kje so očala in puloverček?

    drugače pa super objavica na blogu! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heej! Puloverček je Von Dutch, očala so pa RayBan :))) xo

      Izbriši
  2. ^^ kaj pa te bele superge? :D
    lepo se imeej, super blog :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Superge so Nike :) www.superge.si ampak že dolgo časa nazaj :)

      Izbriši
  3. ^^ Kaj pa te bele superge :D
    Lepo se imeej, super blog :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj pa te bele superge na linku :D
    Lp, super blog :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hei,
    v kakem vrstnem redu pa delaš te vaje?
    Drugače pa zakon blog, te ful rada berem, še posebej objave v zvezi s fitnesom:)

    Lp, Eva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V takšnem vrstnem redu, kot sem napisala v objavi :)
      Hvala*

      Izbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden