low carb kosilo #2

marec 25, 2015

Čeprav je zadnje čae največ objav  v povezavi s hrano, se moj blog ne spreminja v kuharskega!! Zadnje čase mi zelo paše low carb dieta, se mi zdi, da če nasploh ne jem toliko OH, sem manj lačna in imam manjšo željo po sladkem. Pa še zdi se mi, da me hitreje puca (hujšam). Danes bom objavila, kaj sem jedla za kosilo, ni ničesar posebnega, mogoče pa vseeno koga navduši.


100g piščanca
75g Olimskega sira za žar
rukola, alfa alfa kalčki, solatni srčki
100g light cottage cheese-a z začimbami (žajbelj, timijan, majaron..)

Kosilo vsebuje 50g beljakovin, 20g maščob in praktično nič ogljikovih hidratov (to, kar je v zelenjavi).

You Might Also Like

3 comments

  1. Kje pa kupuješ kalčke? Drugače pa se tudi meni zdi, da če ne jem OH iz žitaric, imam manjšo željo po sladkem in nisem toliko lačna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doma jih gojim, kupim samo semenke (mislim, da dobiš povsod - Kalček, Vitacare zihr). :)

      Izbriši
  2. Še kar te občudujem, meni zgleda tega ful premalo da bi si nabrala dovolj energije :D

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden