Sukrin Gold - rjavi sladkor brez kalorij!

maj 16, 2015

Ok! Za vse ljubitelje rjavega sladkorja, this will blow your mind! Že dober nadomestek belega sladkorja je težko najti, kaj šele rjavega - v bistvu vem samo za enega in to je Sukrin Gold. Tisti, ki me redno berete veste, da zelo rada (sploh na dieti, kar trenutno sem) uporabljam sladila, ker omogočajo sladkanje brez kalorij. Kadar mi je najtežje in ko me popade želja po hrani, jem Sukrin rjavi sladkor kar na žlico. Je naravno sladilo (eritritol) in ne vsebuje aspartama&itd.


Zelo rada ga uporabljam kot posipe na zmrznjeno sadje (lepo hrusta) in na moje mini cheesecake-e. Super je ker hrusta, sploh pa ko je ''pečen''je kot karamela. Dobi se ga v Maxximumovih trgovinah, ko pa boste ravno tam, vam priporočam, da si pogledate še ostale Sukrinove izdelke, ker so vsi več kot odlični in low carb. Vse kar sem probala mi je bilo zelo všeč + kruh ima super nutricionalne vrednosti (praktično nič OH). Skratka, za vse tiste, ki ste na dieti, poglejte malo po policah.

Recept za cheesecake na slikci:
1 merica Nutrend whey-a (30g) okus višnja-čokolada
150g pasirane skute brez maščob
1 žlička pravega kakava
50g zmrznjenih višenj
2 žlici sukrina

Skuto zmešamo z malo vode, da dobimo gladko zmes. Dodamo proteine & kakav in vmešamo še to. Na koncu dodamo višnje in posujemo s Sukrinom Gold. Pečemo 15 minut na 180 stopinjah.

Kje kupiti? klik. (Maxximum Shop)

PS- dobila sem veliiko vprašanj kje kupiti Shirataki rezance - jaz jih kupujem v Leclerku in v Šparu, na kitajskih oddelkih.

Rada bi se zahvalila MaxximumShop, za vse Surkinove izdelke. Ne glede na to, da sem jih prejela kot darilo jih tako ali tako redno kupujem&obožujem. Hvala!

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden