Dnevnik hujšanja #2 - jedilnik

junij 11, 2015

Evo, obljubljeni jedilnik. Prosile ste me, če bi lahko napisala koliko kcal pojem dnevno, ampak vas moram tu razočarat - tega ne bom napisala, ker je preveč individualno in odvisno od več različnih faktorjev. Eno bi isti vnos redil, drugi nebi bilo nič, tretji pa bi bilo čisto premalo. Pred dieto pa sem imela cca 200 - 350 OH (cikliranje), 40 M in 130 B poleg tega, pa sem si tu pa tam privoščila še kakšen košček Milke Lu ali Nutele.



zajtrk: mini cheesecake (skuta, proteini, jagodičevje - recept je par objav nazaj), oreščki
malica 1: korenje, proteinski šejk
kosilo: solata s piščancem
malica 2: 5 beljakov ali 4 beljaki in 1 celo jajca (odvisno od količine oreščkov, ki jih prej pojem)
večerja: mešanja zelenjava in proteinski šejk po treningu (treniram zvečer).

Ob tem spijem še veliko veliko sadnega in zelenega čaja, ki mi pomaga pri ubijanju apetita in pa 1 skodelico kave (brez mleka). Rada imam tudi limonado in razne ''zero'' pijače. Vse sladkam s stevio.

Za spremljanje točnega vnosa uporabljam aplikacijo MyFitnessPal, ki mi tudi psihološko pomaga - če imam vneseno v dnevnik, potem jem samo to kar je v dnevniku.

You Might Also Like

8 comments

  1. Zdravo! zanima me kako se uporablja ta paypal za svoj jedilnik? tudi sama bi ga rada pa nikakor ne pridem na zeleno vejo z njim :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis MyFitnessPal (paypal je placilni promet)? Najbols, da pogledas ksn tutorial na youtube al p malo pogooglas, vse pise in nazorno pokaze s slikcami, sicer pa ni tezko :)

      Izbriši
  2. MFP je meni odlična aplikacija in se mi zdi, da tudi meni pomaga to, da imam nekje napisano in lahko vse vidim črno na belem. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, meni se pa to zdi zelo malo hrane, jaz bi najverjetneje omedlela :D
    In pa zdaj vidim zakaj ti cikliranje ni slo... 300hidratov? To je ze za moskega :D Prevec hidratov vsekakor...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 300 oh je (tako kot sem napisala) bilo na masi, ne na dieti - na dieti sem imela high carb day 180 oh.

      Izbriši
  4. Hej!
    -Kakšno razmerje pa si imela na dieti? Jaz sem namreč ravno končala z reverse dieting/si spet poštimala metabolizem in zdaj lahko spet hujšam naprej. Glede na to, da si bila/si še na low carb, si potem povečala vnos maščob? A si imela tudi kakšne dneve z višjem vnosom oh, kako pogosto pa?
    -Res je, da je vnos kcal odvisen od vsakega posameznika - ampak jaz imam podobne cm/kg kot ti, in nisem prepričana, koliko naj znižam kalorije, da ne bo spet preveč, zato me zanima... :)
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko kalorij pa zauzijes dnevno? A bos kaksen filmcek posnela spet? Fajn bodi in kapo dol, da si vztrajna ;) lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Heej, mene pa zanima kje se stevia da kupit? V mb? Al pa narocit? Pa kaka tocno korist je od tega, ce te prav razumem vse cukras, kolko hoces, skodi pa nena nic pa redi?
    pa tud me zanima kak te oh pa m pa b zracunas zase...pac kolk bi jih mogla met :)
    hvala ti, stay golden <3 ☆

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden