Trema pred ljubljanskim maratonom

oktober 12, 2015

Dobro jutro! Gre za random objavo, trenutno se počutim tesnobno in mi paše pisat za blog. Čez 13 dni je 20. ljubljanski maraton, na katerega se pripavljam že od maja. Zastavila sem si cilj - 21km pod (ali vsaj okoli) 2 uri. Ta rezultat si res želim doseči, ker gre za osebno potrditev, ki vem, da bi mi ogromno pomenila. Vem tudi, da če tega ne dosežem, da bom razočarana sama nad sabo, čeprav je že pretečenih 21km samo po sebi ogromen dosežek, pa tudi če v 4 urah.



Živčna sem že tako ali tako, za piko na i imam pa spet težave s tetivo anterior, zaradi katere sem cel teden praktično odšepala, da o tem, da nisem tekla, rajši sploh ne govorim. Skrbi me, kako bo s tetivo na maratonu, nočem, da me ovira pri rezultatu. Še huje, da me onespodobi. Potem pa sploh ne vem, kaj bom. Jokala cel teden :). 

To bo tudi prvi maraton, ki ga bom odtekla  sama, saj moj ''trener'' (kolega, s katerim tečem, ki je proper tekač), gre na svoj čas in me nebo čakal oz. tekel z mano. Ampak, vse je v glavi, naše telo zmore več kot si mislimo in pričakujemo. To sem sama seb dokazala že večkrat. Pa tudi adrenalin in navijači naredijo svoje! Maratona se seveda veselim, še en nov izziv! Edina stvar, ki mi gre na živce, je dajanje muske na ipod.

Nikoli ne poslušite nobenga, ki vas zabija v tla, da nečesa ne morete. Distancirite se od takih ljudi. Če je pa to vaša glava, ji pa dokažite nasprotno. Vse lahko, vse je v glavi. ***

Gre še kera na maraton? :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Odgovori
    1. Imaš kej treme? Mene bo pobral ;D

      Izbriši
    2. Ne...še :) cilj mi je bolj pretečt maraton, kot da grem na nek čas, zato tudi nimam tolk treme :) Ah, saj bo, ti si celo leto pridna in aktivna, zate bo to mala mal'ca :)

      Izbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden