Rada bi, da veste ...

september 17, 2016

Sploh ne vem, kako naj začnem stavek. Kako ste se imele na morju? Jaz sem se imela odlično, po moje najboljše poletje do zdaj (to rečem itak vsako leto - kar je dobro, ker pomeni, da se imam vsako leto se boljše). Uglavnem, želim si, da veste zakaj ne objavljam redno. Prvič, zato, ker nimam časa, drugič pa zato, ker mi je butasto objavlat objavo za objavo, samo zato, da nekaj objavim. To mi je tako, tovarniško kot po tekčem traku. Takih blogov, ki na določene dneve objavlajo (samo, da pač objavijo nekaj) je miljon. Jaz nisem taka. To, kar objavim si želim, da je berljivo in zanimivo, predvsem pa nekaj takega, kar bi bilo tudi meni všeč in bi sama dejansko prebrala - namreč, ne berem in ne spremljam nobenega bloga, ravno zaradi ''tovarniških'' irelavantnih objav. Aja, pa še tretji razlog, nimam idej o čem bi pisala. Ocene o posameznih izdelkih se mi ne piše, ker mi je to dolgočasno za umret, tako, da če imate kakšen predlog, ga bom res vesela.



To bi bilo zaenkrat to. Ker tako redko kaj napišem, sem vedno znova vesela, ko kaj napišem, vedno je  nek excitement, kakor, da je prvič! 

Have fun!

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden