Ali umetne/podaljšane trepalnice poškodujejo naravne?

oktober 23, 2016

Ja in ne. To je odvisno n števila dejavnikov.
Kar se tiče podaljšanih trepalnic, sta mi ves čas postavljeni dve vprašanji, kdo mi jih dela in ali se mi moje trepalnice uničijo. Kdo mi jih dela itak veste (MayaLashes), danes pa bom napisala, kakšno je stanje mojih naravnih trepalnic.


Za začetek, podaljšane trepalnice imam brez pavze že več kot leto in pol. Vmes mi jih je Maja  parkrat popolnoma odstranila, tako, da sem lahko videla v kakšnem stanju so moje. Iskreno, bile so sicer malo krajše, vendar daleč od tega, da bi lahko rekla, da so uničene. Gostota je bila po mojem mnenju enaka.

Kot sem omenila je od tega, ali podaljšane trepalnice poškodujejo vaše naravne odvisno več faktorjev. Primarno je to seveda kako so trepalnice narejene in posledično tudi kdo vam jih dela. Nekatere punce res zlepijo, nalepijo vse živo brez kančka slabe vesti. Ni čudno, da potem vse odpade, umetne trepalnice z naravnimi vred. Pomembno je tudi kako ve same skrbite za njih, da si jih češete, umivate, ne uporabljate maskare,..itd.. in delno od materialov. Definitivno pa indikator kakovosti ni cena, kar me pri vsej te zgodbi najbol jezi... ja, če so trepalnice 60+ evrov je pa sigurno to to, ne da vam ne uničijo naravnih, še pospešujejo naravno rast. Itak.

Pozorne morate biti tudi na lepilo, v mislih imam poreklo lepila, da ne prihaja iz azijskih držav.

Da si boste lažje predstavljale o čem govorim, sem priložila slikco iz včerajšnjega termina refila, kjer se lepo vidi razlika med naravnimi (ki izgledajo nepoškodovane) in med podaljšanimi.

You Might Also Like

2 comments

  1. Sicer zelo posplošeno napisano, če lahko dodam še moje mnenje (podaljšujem trepalnice) ...največ je odvisno od tega in zelo pomembno je, da se uporabi kvalitetno lepilo, da se ne nanaša preveč lepila, da se trepalnice nanaša 1mm od veke in se je tako ne "zapre", potem je pa seveda največji povdarek na temu, da ne nanašamo predolgih in predebelih trepalnic, ki bi lahko poškodovale naše lastne. Sicer pa se trepalnice obnavljajo in precej hitro zrastejo nove.

    Ne razumem sicer dela "nalepijo vse živo", ker danes se moreš že res ekstra potruditi, da dobiš slabe trepalnice na trgu + fotografije o zleplejnih trepalnicah ki krožijo so večinoma ene in iste. Dejansko sem do sedaj srečala le dve punci, ki sta imeli trepalnice v obupnem stanju in zlepljene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja objava ni bila napisana s strokovnega vidika, ampak z vidika uporabnice, saj o nekem strokovnem, profesionalnem članku ne moram pisat, ker to ni področje moje stroke.

      ''nalepijo vse živo'', zdaj nevem koliko trepalnic si ti videla,da nisi naletela na primer malomarno narejenih trepalnic... - s tem sem mislila predvsem volume metodo, ki jo prakticirajo s trepalnicami debeline za 1n1, kjer se vse skupaj zleti, spoji, ne da se jih počesat, umit, vmes so zaspančki, umazanija, itd. Da ne govorim, da mi je prva punca, pri kateri sem si dala trepalnice na več mojih zalepila po 1 umetno, takrat sem bila pa popolnoma brez trepalnic.

      Izbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden