SKINCARE

marec 16, 2017

Od nekdaj sem imela lepo kožo, po prenehanju jemanja kontracepcijskih tabletk pa se je vse sesulo. S KT sem nehala decembra 2014, danes smo 16. marca 2017 in šele zdaj se je stanje moje kože nekako stabiliziralo oz. ga imam pod kontrolo. V tem času sem zamenjala, sprobala nevemkok krem (in ostalih izdelkov) za obraz in ''skapirala'' kakšno kožo sploh imam in kaj ji najbolj odgovarja.



Imam mešano kožo, nekje suho, drugje pa se svetim in imam zamašene pore. V glavnem imam nežno kožo, pri svojih 26ih imam eno gubo na čelu. Ob tem seveda ne smem pozabit na nekontrolirane izpade mozoljev ob PMS/menstruaciji/ovulaciji.

Moj sistem, ki trenutno deluje je dokaj enostaven in sestoji iz zelo malo produktov. Bistveno je čiščenje kože. Vodilo kar si tiče izdelkov pa je ''manj je več''.


Moja koža se najlepše odziva na čiščenje z diamantnim pilingom enkrat mesečno. Diamantni pilig odstranjuje mrtve celice z obraza in omogoča, da se tvorijo nove (nekako tako). Glede na to, da sem probala že več različnih čistilnih neg obraza, je po mojem mnenju zaradi ''agresivnosti'' najbolj efektiven diamantni piling. ''Agresivnost'' v narekovajih zato, ker takoj občutiš razliko, da je koža dejansko gladka. Odkar sem začela z diamantnim pilingom, se izpadi mozoljev pojavljajo na daljše periode. Poleg tega, da kožo očisti, zgladi, deluje tudi anti-aging, ki je trenutno moja prva skrb, saj nekako nisem pristaš raznoraznih ''fillerjev'' na obrazu.

Kar se tiče izdelkov in nege doma, vse skupaj rada poenostavim. Najbolj pomembno je, da mi krema ne masti kože, ampak, da jo hkrati navlaži in predvsem, da mi ne povzroča mozoljev. Pa da je lahka in nemastna. Za čez noč uporabljam THALGO set s kolagenom (eye roller, serum in krema), ki mi trenutno najbolj odgovarja, saj se ekspresno vpije, ne povzroča mozoljev in po njej se ne svetim.
Čez dan načeloma ne uporabljam kreme, razen, če se namažem, takrat uporabim lahko vlažilno kremo pod podlago, ponavadi Balea Aqua Serum.

Kot sem že omenila, se mi zdi bistvenga pomena to, da je koža čista. Poleg diamantnega pilinga v salonu, kožo očistim še 2x na dan z Neutrogena Pink Grapefruit pilingom. Makeup odstranjujem z robčki (Mueller) in pa z micelarno vodico (E.Leclerc, Gariner, Balea). Mogoče se sliši, da kožo čistim preveč, ampak moji koži to najbolj odgovarja, imam občutek, da koža diha in se ne masti. Prav tako sem s to rutino zmanjšala pojav mozoljev. Očesni makeup, veke in trepalnice očistim sposebnim milom za podaljšane trepalnice, ki ga prav tako kupim v MayaLashes salonu.

Poleg zunanje nege obraza pa jemljem tudi MedColl vitamine za kožo.

Kam hodim na diamantni piling? MayaLashes salon (tja, kamor hodim na trepalnice)
Vitmine za kožo kupujem tukaj: MedColl Medvital
Thalgo izdelke dobite v kozmetičnih salonih, jaz jih kupujem pri svoji kozmetičarki v MayaLashes salonu.
Vse ostale izdelke se dobi v trgovini.


You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden