MADEROTERAPIJA

maj 21, 2018

Ne vem,  če sem za katero stvar oziroma tretma slišala toliko pohval kot za maderoterapijo. Najprej sem za ta tretma slišala na instagramu, kasneje pa ga je na fitnesu pohvalia tudi kolegica in pokazala rezultate. Glede anti - celulitnih tretmajev (krem, ki se jih kupi v trgovini) sem bila vedno skeptična, zdelo se mi je, da je šlo večinoma zgolj za placebo učinek ali pa izgubo vode (momentalno seveda).



Pri maderoterapiji je pristop drugačen, saj se ne uporablja anti - celulitnih krem in preparatov, ampak zgolj naravno kokosovo olje s pomočjo lesenih ''valjčkov''. Gre se za posebno masažo s temi valjčki, pri kateri se masira in potiska, pritiska navzgor. To stimulira limfni sistem in s tem povzroči izločanje toksinov iz telesa ter aktivira metabolizem.
Na maderoterapijo sem hodila v MayaLashes salon. Sprva je malo boleče, jaz sem imela celo kakšno modrico ali dve, ampak z več tretmaji postane masaža prav prijetna. Moj kritični predel je notranja stran stegen, zato je največ časa maserka posvetila temu predelu.


Če se ne bi to zgodilo meni osebno, ne bi verjela, da so zgolj z masažo možni takšni rezultati. Prva stvar, ki sem jo opazila, je bila odvajanje vode, na wc sem hodila kot zmešana. Druga, pa po približno 5 terapijah dobeseden premik maščobe navzgor. Koža je postala bolj čvrsta in prožna, vse je ''stalo bolj gor''. Sama sem bila na 10 tretmajih, pred poletjem pa nameravam še na kakšnega, saj sem bila z rezultati zelo zadovoljna. Poleg masaže svoje rutine nisem spreminjala, zraven sem telovadila kot vedno (aerobika, tek), trudila sem se le popiti več vode kot sicer.

Vsem, tistim, ki se borite proti celulitu toplo priporočam, da sprobate še maderoterapijo, prav tako tistim, ki ste skeptične glede anti - celulitnih preparatov, saj gre tud za povsem drugo zadevo. Menim, da je optimanla kombinacija, kombinacija obeh tretmajev.

Kam na maderoterapijo?
Jaz sem hodila v salon MAYALASHES.
Telefon: 040 821 342




You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden