OCENA: Naked Basics paleta

junij 16, 2013


Urban Decay Naked&Naked 2 sta dve moji najljubši paleti in brez njiju ne morem živeti (ha-ha). Edino, kar me je motilo je bilo to, da sta imeli premalu mat senčk. To je bila tudi glavna kritika in po mojem mnenju tudi povod za nastanek NAKED BASICS paletke, ki vsebuje 5 mat in 1 senčko z bleščicami.

Priznati moram, da sem od paletke pričakovala mnogo več. Na moji svetli polti se Foxy in W.O.S. sploh ne opazita, vse senčke pa imajo veliko fall-outa, se prašijo. Moti me tudi to, da so vključili Foxy in Crave (identična Blackout), saj sta že vsebovani v Naked 2 paletki, ki pa predvidevam, da jo ima večina prej kot pa Naked basics.

Senčke od leve proti desni:
VENUS - je bela senčka z bleščicami, moti me, da ima hladen podton (podobna je MACovi Crystal avalanche)
FOXY - svetlo rumena mat senčka, na svetli polti neopazna
W.O.S. - svetlo roza mat senčka, na svleti polti prav tako neopazna
NAKED2 - svetlo rjava mat senčka, s hladnim podtonom, ''taupe'' barva
FAINT - temno rjava mat senčka, s hladnim podtonom
CRAVE - črna mat


Jaz sem jo kupila (oz. moj dragi fant) v Trstu v Sephori za približno 20€, lahko pa je dobite na Beautybay ali LookFantastic.

Če se odločate med Basics, Naked oz Naked2 vam priporočam nakup Naked prve izdaje. Basics palete ne bi kupila ponovno, ker je zame praktično neuporabna in ne vsebuje ničesar več, kar ne bi vsebovali drugi omenjeni paletki.

Naj omenim še, da Urban Decay ne testira na živalih.

Moja ocena: 2/5


You Might Also Like

1 comments

  1. Waw prva slaba ocena! Jaz niamm nobene pa si želim vse tri, da se prepričam sama :D.

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden