OCENA: Nivea In Shower Body milk

junij 21, 2013

Ta teden sem na Müllerjevih policah zasledila nov Nivein izdelek -  gre za Nivea Body gel za prhanje z losjonom. Ker sem ena izmed tistih, ki ne prenese mastnega, pocastega občutka po nanosu losjona za telo, sem bila presrečna za Nivein nov izum. Proizvajalec trdi, da se lahko takoj po nanosu oblečete. Seveda sem ga brez pomisleka kupila, saj se mi zdi super ideja.



Losjon se uporablja pod tušem, najprej se umijete z navadnim gelom za prhanje, nato pa na mokro kožo obilno naneste losjon in sperete z vročo vodo (se hitro vpije v mokro kožo) ter obrišete z brisačo. Potrebno je kanček več pazljivosti, saj losjon zelo drsi. Proizvajalec trdi, da losjon naj ne bi puščal filma na koži, na žalost pri meni to ni držalo, saj sem bila spet vsa pocasta, enako kot če bi se namazala z navadnim losjonom za telo. Vonj mi je všeč, je nežen s klasičnim Nivea pridihom, koža po uporabi je mehka in navlažena.

Izdelek je na voljo v 2 izdajah- za suho in za normalno kožo. Jaz sem se, glede na to, da je poletni čas in da se potimo odločila za normalno kožo, z morskimi minerali (bela embalaža), različica za suho kožo pa vsebuje mandljevo olje (tmno modra embalaža). Stane približbo 6€, je pa kar velika embalaža - 400ml, ampak se ga pa tudi hitro porabi.


Sestavine so več ali manj ''kemija'' (parafin, glicerin, itd), vendar jaz pred tem nimam zadržkov, saj dajem prednost ''umetnim'' izdelkov, ker so me z razliko od naravnih izdelkov bistveno manjkrat razočarali. 

Moja ocena: 3/5

You Might Also Like

2 comments

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem ravno včeraj kupila temno različico. Upam, da mi bo všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden