OCENA: Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia

julij 29, 2013

Pa sem ga le dočakala!!! Pred parimi dnevi sem v hrvaškem DM-u našla Nivejin Lip Butter okus vanilija - makadamija ter okus malina - vrtnica (v ZDA obstajata še classic in okus karamele). Kakor je meni znano, pa bo v kratkem tudi na policah naših drogerij.
Sicer ga uporabljam le par dni, vendar pri balzamu za ustnice takoj vidiš ali deluje ali ne. Priznati moram, da me je razočaral. Balzam res zelo lepo diši, je mazljiv in obstojen, ampak to je pa tudi vse. Sama nisem opazila, da bi imel kakršenkoli efekt na moje razpokane ustnice.


Sestavinsko se mi zdi ok - parafinu (in ostali kemiji) je dodano karitejevo maslo, ricinusovo in mandljevo olje.

Zelo rada bi napisala boljšo oceno, vendar se po mojem mnenju izdelek ne more kosati s Carmexom, ki je moj all-time favourite balzam za ustnice, ki popravi še krvavo razpokane ustnice. Poleg tega, pa me embalaže, pri katerih je treba izdelek nanašati s prsti ne privlačijo iz ''higienskih razlogov''.

Izdelka ne bom ponovno kupila, zagotovo pa bom v kratkem kupila še okus malina - vrtnica, ampak izključno zaradi vonja, ker obožujem vonj vrtnice.

Cena je bila 18 kun, kar je približno 2.40 evra.

MOJA OCENA: 3/5




You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden