Best of Essence

avgust 02, 2013

No, pa so priši na vrsto tudi cenejši izdelki. Dvomim, da kdo ne pozna Essence, saj so na voljo v vsaki drogeriji po Sloveniji in so cenovno dostopni večini - cena izdelkov se giblje med 1.50 - 5 evri. Kljub temu, da je cena nizka, je večina izdelkov kvalitetnih in glede na ceno so več kot odlični. Moji najljubši so laki (cena 1,69 evra) in imam skoraj vse odtenke, nekatere tudi po dvojne, trojne. Zelo všeč so mi tudi šminke, zdi se mi, da so zelo vlažilne in jih imam raje kot MAC-ove, škoda je le, ker je slaba izbira odtenkov in tisti z bleščicami mi niso všeč.
Essence kupujem Müllerju, ker se mi zdi, da je izbira večja kot v DMju.



COLOUR&GO LAKI
STUDIO NAILS BETTER THAN GEL NAILS TOP SEALER
SUN CLUB MATT BRONZING POWDER - odtenek Blonde
3D EYESHADOW - odtenek 08 irresistible vanilla latte
STAY CONCRALER ALL DAY - odtenek 10 natural beige
STAY ALL DAY LONG LASTING EYESHADOW - 09 for fairies
EYESHADOW - cappuccino, please!
XXL SHINE LIPGLOSS - 03 nude kiss, 01 pure beauty, 17 fabulous fuchsia, 18 sparkling papaya
LIPSTICK- 53 all about cupcake, 52 in the nude
EYELINER PEN
LIQUID EYELINER
LONG LASTING EYE PENCIL - 16 coolest chic, 17 tu-tu-touquoise
LIPLINER - 07 cute pink, 08 red blush, 04 honey bun, 01 soft rose, 11 in the nude, 06 satin mauve


Kateri so pa vaši najljubši izdelki?

You Might Also Like

7 comments

  1. Deifinitivno njihovi laki, od barvnih do nad/podlakov. Ubistvu mi je do zdej vse bilo ok, razen maskare... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja men tud maskare niso ble vsec, pa fix puder tud ne :/

      Izbriši
  2. Jaz uporabljam eyeliner in flumaster, ki sta dobra (natančna, omogočata lep nanos), vendar se sorazmerno hitro posušita (glede na druge znamke). Je pa res, da za ceno kakšnega drugega jih lahko kupim skoraj 10, tako da so top. Pa kakšen lakec imam, ostalo pa nisem še nikoli poskusila..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jz mam vedno Essence eyliner, samo aplikator pa vedno zamenjam, ker mi je predebel. Za to ceno je to to :)

      Izbriši
  3. Uporabljam njihove lake, obvezno nadlak, imam tudi ti 2 šminki kot ti, gel eyliner, lash & brow gel maskaro.. In še kaj verjetno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Jaz obožujem njihove maskare. :) x

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem si kupla šminko zadnjič (52) in je res top! :) Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden