Anastasia Beverly Hills oblikovanje obrvi - Viki's place

julij 08, 2014

Obrvi so kot nekakšen okvir obraza, pika na i, ki dopolni popoln makeup look. Menim, da so lepo oblikovane in povdarjene obrvi esencialne za lep, zdrav in dovršen videz. Nekatere ste srečnice, ki imate lepe, goste obrvi, ki potrebujejo minimalno poudarka, tukaj smo pa še tiste, ki smo brez povdarjenih obrvi videti brez (sploh poleti, ko posvetlijo).



Moje obrvi so zelo svetle, redke in praktično ravne, brez loka, zato nimam kaj preveč maneverskega prostora pri oblikovanju. Tudi rastejo mi zelo počasi. Moja rutina obsega,  cca 3x letno oblikovanje po Anastasia Beverly Hills metodi, med tem časom pa s pinceto populim samo tiste, ki na novo zrastejo pod lokom. Obrvi VEDNO povdarim za v javnost :D ne glede na to, a sem namazana ali ne. Če bi morala izbirati med 1 stvarjo, brez česa ne grem v javnost, so to povdarjene obrvi. Za oblikovanje obrvi uporabljam senčko Anastasia Beverly Hills v odtenku Golden Blonde, ko pa bo na voljo v Sloveniji pa nameravam kupi še Dipbrow Pomade. Zelo rada ''dvignem'' obvi s tem, da pod lok nanesem svetlo senčko ali pa svinčnik za dvig obrvi (npr. Anastasia Beverly Hills Duality Highlighter, ELF eyebrow Lifter&Filler ali pa Catrice eyebrow Lifter).

Tako pa izgledajo moje neoblikovane obrvi:


Na oblikovanju obrvi sem bila že v več različnih salonih, vendar nisem bila povsod enako zadovoljna, čeprav gre za isto metodo. Pri meni je bil to velik problem, saj so obrvi rabile zelo dolgo časa, da so zrastle v naravno obliko in da jih je bilo možno spet ponovno lepo oblikovati.


Pred mesecem dni pa sem na Facebook strani salona Viki's place našla akcijo, kjer so ponujali oblikovanje obrvi za 2 osebi za ceno ene. Za vse tiste, ki ne veste kdo je Viki, naj vam povem, da je to čudovita ženska, ki se je učila od same Anastasie! Tako da vam garantiram, da če kdo obvlada to področje je to ona.

Kot sem že omenila, so moje obrvi redke in ravne, zato sem bila z Viki zelo zadovoljna, saj ji je uspelo narediti lok na mojih obrveh. Obrvi mi je zapolnila s senčko Golden Blonde in pa s svinčnikom Brow Wiz v odtenku Ash Blonde. Vse skupaj je fiksirala z gelom za obrvi. Tudi sestra je bila zelo zadovoljna.

Z Viki sem se dogovorila, vsem mojim bralkam podari 50% popust na oblikovanje obrvi!
Glede na to, da v salonu ponujajo konstane akcije (depilacije, frizerske storitve,...), vam svetujem, da polajkate njihovo FB stran - klik

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden