BEAUTY: Ziaja Cocoa Butter Face Cream - krema za obraz

julij 06, 2014

Zadnje čase dosti berem o Ziaja Cocoa Body Butter, zato moram priznati, da je v trgovini pritegnil mojo pozornost, ampak, ker moje omare pokajo po šivih zaradi enormnih količin body losjonov, ki jih sploh ne uporabljam, sem se odločila, da ga ne vzamem.
Znamka Ziaja se mi je zdela zanimiva, zato sem po trgovini poiskala, če imajo še kakšne druge izdelke. Ustavila sem se pri kremah za obraz. Skoraj vse kreme za obraz sem že spraznila, tako da sem tako ali tako potrebovala novo, poleg tega pa me je pritegnila še nizka cena (cca 3.90 evra). Vzela sem 2 kremi za obraz - kumarično (za normalno in mastno kožo) in s kakavovim maslom (za suho kožo), o kateri bom pisala danes. Nameravam pa vzeti še nočno kremo s kozijim mlekom.


Ziaja krema za obraz s kakavovim maslom je zelo bogata in hranljiva krema za zelo suho kožo, zato jo priporočam tistim, ki imate suho, razpokano, razdraženo kožo in odsvetujem tistim, ki imate mastno, problematično in aknasto kožo (predvidevam, da bi vam naredila več škode kot koristi).

Krema je gosta in božanskega vonja, trenutno pa jo uporabljam kot nočno kremo, saj bi bila za čez dan preveč mastna (sploh poleti). Koža je zjutraj lepo nahranjena in opazno bolj elastična. Edina stvar, ki me moti je ta, da je res mastna in tudi zjutraj je moj obraz še vedno masten in malce lepljiv, zato si ga obvezno umijem z gelom za čiščenje obraza (ponavadi uporabim kar LRP Effaclar) in tonikom. Ravno iz tega razloga ne priporočam uporabe vsak dan ali pa da jo uporabljate kot masko (na debelo namažite na obraz in pustite delovati cca 20min). Prav tako ne vem, kako se s komedogenostjo kakavovega masla (nekje sem prebrala, da se ne priporoča za uporabo na obrazu).

Kakavovo maslo sama uproabljam poleti za lep, zagorel ten kože, zato ta krema tudi pripomore k lepšemu tenu in podaljšanju trajanja zagorelosti.

Mislim, da je vredna nakupa, za to ceno praktično nimate kaj izgubiti, nenazadnje pa jo vedno lahko porabite kot losjon za telo.

MOJA OCENA: 3/5

You Might Also Like

1 comments

  1. Meni se pa zdi, da mi kožo sčasoma čisto izsuši. Probala sem tudi kremo za roke in mi ni ok :) Me pa veseli, da tebi dokaj odgovarja :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden