BEAUTY: I ❤ Balea

avgust 11, 2014

Obožujem DM-ovo znamko Balea, na voljo je ogromno izdelkov spodobne kvalitete z nizkimi cenami (z izjemo Sanfte Waschcreme za suho kožo). Zelo všeč so mi razni limited edition showergeli in body losjoni, ter robčki za čiščenje obraza. Zmagajo pa itak Balea deodoranti, sploh Sensitive vonj! Načeloma za nego obraza zaupam bolj lekarniškim znamkam, ampak sem zadnje čase res zadovoljna s spodaj naštetimi izdelki. Najbolj sem navdušena nad peno za čiščenje obraza, res, sem brez besed.


Balea Streichelzarte Pflege lahka krema za obraz z vonjem češnjevega cveta, idealna za poletne dni, saj kože ne masti, poleg tega pa je odlična za mejkap podlago. Kožo naredi res tako mehko, elastično. Malo manj mi je všeč različica s kokosovim vonjem, ker je vonj res plastičen.

Balea Zarter Reinigungsschaum mit Lotusblütenextrakt pena za čiščenje obraza z lotusom. Med vsemi naštemimi moj najljubši izdelek. Super očisti mejkap, nasploh očisti kožo in super duper lepo diši. Vsem res priporočam nakup.

Balea You are Gold losjon za telo z zlatimi bleščicami. Zelo so mi všeč diskretne zlate bleščice za poleti, od vsega pa mi je najbolj všeč konsistenca. Ubistvu gre za nek gel, fluid, ki kože ne masti, ampak jo kljub temu nahrani&navlaži. To mi je res všeč, sploh zaradi potenja. Ne pušča sledi na oblačilih in bleščice so res diskretne.

Balea Frisch in den Tag Fluid fluid za obraz z malino. Čeprav je moja koža suha, imam poleti rajši lažjo, vlažilno nego, kot pa neka težka olja in kreme. S tem fluidom sem zelo zadovoljna, lepo diši in navlaži kožo.

Balea Reinigungs Tücher 3 in 1 za suho kožo. Super robčki za odstranjevanje mejkapa in nego kože v enem. Zelo me je navdušilo to, da je po čiščenju moža koža res nahranjena, saj vsebujejo mandeljvo olje.

Kateri Balea izdelki pa so vam najbolj všeč?

You Might Also Like

2 comments

  1. Hej Katarina! Tudi jaz sem zadnje čase navdušena nad Gold losjonom za telo. Všeč mi je konsistenca in tudi vonj, saj me spominja na kakšen dizajnerski parfum, noben določen, ampak dober vonj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Balea je super <3 Aquafluid si že probala? Meni je super, imam suho kožo in res fajn navlaži :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden