FITNES: Sklece

avgust 13, 2014

Sklece so super vaja za moč in okrepitev telesa, dela primarno prsna mišica in triceps, sicer pa celo telo. Mislim, da se jih punce (sklepam po sebi) pogosto izogibamo ... za brezveze. Sklece so moj večni izziv, saj so mi zelo težke in kadar mi uspe narediti 1 ponovitev več, sem presrečna.


Lepa skleca (taka nizka) je RES težka, zato sem morala nekje začeti. Na dnu. Nisem naredila niti 1 moške sklece na prstih. Začela sem z ženskimi sklecami (na kolenih) 3x12 ponovitev. Ko mi je bilo to lahko, sem poizkušala na prstih. Kmalu sem ugotovila, da ne naredim niti ene, kar me je večkrat spravilo v jok. Fant mi je pomagal tako, da sem se res nizko spustila s prsmi (in ne ritjo), nato pa mi je s svojo roko, ki jo je imel na trebuhu pomagal dvigniti gor. In tako sem začela z eno pa po eno, trenutno jih naredim 5x5, s tem, da zadnje ponovitve niso lih najlepše.

Sklece so mi všeč, saj mi dajejo občutek, da sem močna (čeprav nisem, hehe). Tako ali tako pa moram nujno okrepiti zgornji del telesa, zato jih bom delala pogosteje. Trenutno prsa od vseh delov telesa najbolj zapostavljam (v vsakem treningu, kjer imam na sporedu prsa, naredim le 2 vaji, pa še to bolj površno). Sklece bom delal vsaj 2-3 tedensko (kadar imam trening push), upam, da bo kaj napredka!

Za pravilno izvedbo: push ups - google.

You Might Also Like

13 comments

  1. Uuuu, pridna in lepa slikica. Si prava inspiracija, tudi sama nimam v rokah nič moči. Bo treba že spet začet! (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jaz začnem jeseni, clean bulking in poudarek treninga za zgornji del, sploh rame! ;)

      Izbriši
  2. Sklecam sem se jaz tudi dolgo izogibala, ker nisem bila sposobna narest niti ene na kolenih, zdaj sem pa nekje na dveh "moških" in delam dalje :) Pa super lepe superge maš <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sem jih kupila na razprodajah in so mi bile res všeč, tako na nogah mi pa neki niso :/ upam, da mi bo uspelo zbrati evre za nov model TR FIT :) Glede sklec pa bravo! Kjer je volja je pot ;)

      Izbriši
  3. Vidim, da delaš tudi vaje za zadnjico, zanima me samo kolikokrat si delala in ali se ti že pozna na zadnjici oz. koliko časa je trajalo, da se ti je poznalo? hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vaje za glutetus (rit) delam 2x tedensko, po kok časa se pozna, ti pa žal ne znam odgovoriti.

      Izbriši
  4. Hej, mogoce smesno vprasanje ampak vseeno... res imam tremo iti v fitnes, ko te tam vsi gledajo in cakajo da bos koncal - ob katerih urah pribl. so fitnesi najmanj zasedeno? Sicer sem iz Lj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm... to je odvisno od fitnesa, jz kadarkoli grem je čisto polno, najbolj pa med 16-20h, takrat sploh ne hodim, ker ni šans,da sploh pridem do kletke :/ Probaj it različne termine, pa boš vidla, kdaj bo najmaj folka :) Sicer pa prej ko se navadiš, da te to ne moti, boljše je ;)

      Izbriši
    2. Kaj je to kletka? :D

      Izbriši
    3. Kletka je kot neko varovalo - zgleda približno takole ( http://jasonferruggia.com/wp-content/uploads/2009/06/deep-squat.jpg ), je pa v vsakem fitnesu drugačna. pazi - ne zamešaj z smith machine kletko ;) Je veliko boljši prosti počep. Če pa je še kaj nejasnosti, mi pa kar napiši, lahko ti tudi na mejl pošljem slikco, kako zgleda kletka na mojem fitnesu ;)

      Izbriši
  5. Še eno vpr.:) Kaksna je razlika oz. kaj je bols od teh prehranskih dodatkov - kazeinn, beljakovine, sama sirotka...?? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kazein (kalcijev kazeinat) je beljakovina, ki se sprošča dalj časa - primerno npr. za večerjo; whey (sirotka) pa se takoj prebavi in je za regeneracijo mišic - takoj po treningu.

      Izbriši
  6. Lepa skleca! Jaz sem se jih tudi kar nekaj časa izogibala, ampak me je par mesecev nazaj fant začel siliti, naj jih delam. Najprej sem naredila komaj 3, zdaj pa že delam po 15 ponovitev in še kakšne variacije zraven. Fajn občutek:) Samo vztrajati je treba in bo šlo vedno boljše.

    Crayons and Beads

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden