Proteinski, low fat carski praženec (šmorn)

oktober 03, 2014

Obožujem navadne palačinke in šmorn z 1 kilo cukra, samo nažalost tega si vsak dan ne morem privoščiti (ampak 1x na teden).  Ne pa maram palačink oz. kateregakoli drugega peciva, ki ga vsebuje proteine - npr. whey. Ne vem zakaj, ampak biskvit oz testo je tako spužvasto in zdi se mi, da se pokvari okus. Poizkusila sem veliko različnih receptov in jih preuredila tako, da imam zdaj najboljši recept za proteinski carski praženec brez tipičnih proteinov. Namesto tega sem uporabila NatureVibe riževe proteine, ki jedi dodajo beljakovine in so brez okusa (oz. se jih ne čuti). Jem ga vsak večer že kakšen mesec in sem navdušena.  Namesto sladkorja sem uporabila svojo najljubšo hrustljavo stevio SunStevia SugarSweet 1:2.


Sestavine:
4 beljaki (cca 120g)
2 rumenjaka (cca 25g)
30g polnozrnate moke
15g NatureVibe riževih proteinov
100ml mleka brez maščob
1 mini žlička vinskega kamna (lahko uporabite pecilni prašek)
malo vanilijeve arome
1 žlica SunStevia SugarSweet 1:2

Postopek:
V eni posodi posebej stepemo beljake, v drugi posodi pa skupaj zmešamo vse ostale sestavine. Stepene beljake primešamo v drugo posodo in vse skupaj zmešamo. Ponev namastimo z minimalno kososove maščobe in vlijemo maso. Popečemo na obeh straneh, nato pa ''razceframo'' na manjše koščke. Posujemo s stevio, po želi lahko dodamo sadje.

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden