Questbar

oktober 21, 2014

Questbar! Moje najljubše proteinske čokoladice, ki so v zadnjih mesecih končno preplavile tudi Slovenijo.  Poleg tega, da so več kot odličnega okusa imajo tudi super sestavo in razmerje med makrohranili, cca 20g B, 10g M in 25g OH - od tega 20g VLAKNIN! Na voljo so v več različnih okusih. Skratka, za moje pojme so brez konkurence in bistveno olajšajo življenje na dieti. Privoščim si jih približno 3x tedensko (če bi bile cenejše bi si jo brez slabe vesti vsak dan), super so tudi za na enodnevne izlete in potovanja. Kupujem jih že dve leti, od tega zadnje pol leta v Sloveniji!


Kje se jih dobi? Na začetku sem Questbar kupovala iz ZDA, natančneje iz iHerb.com, kjer so najcenejše (kot tudi vsi ostali dodatki), sploh, če vnočite kodo za 5$ ali 10$ popusta, ki je NHV323. Poštnina je 4$, plača pa se tudi davek 9,5% (če je vrednost naročila nad 22 evrov) in pa carina (nad 150 evrov). Naročite jih lahko tudi iz uradne spletne strani QuestNutrition.com, kjer pa je poštnina 14$ (dajatve ob uvozu so enake). Cena za čokoladico je 2.39$, kar je slaba 2 evra.

Kje se jih dobi v Sloveniji? Pri nas sem jih na začetku kupovala preko spletne strani NutriShop.si, zdaj grem pa najrajši v Maxximum shop, saj so vedno založeni z veliko okusi in trgovino imam relativno blizu, zato se mi ne splača naročati iz ZDA, saj koda za iHerb velja samo za prvi nakup, ki pa sem ga že zdavnaj opravila. Pri nas so cene seveda višje in se gibljejo okoli 3 evre za čokoladico.

Moja naljubša okusa sta white chocolate&raspberry in pa coconut&cashew. V bistvu so mi všeč čisto vsi okusi s parimi izjemami - zanič so mi: chocolate brownie, peanut butter&chocolate in apple pie.
Ne vsebujejo glutena, zato so primerne tudi za tiste s celiakijo! So brez sladkorja in sladkornih alkoholov (polioli,...).

You Might Also Like

4 comments

  1. Waaaaw super, komaj cakam da jih probam!! Ko sem brala objavo, sem se sprasevala, ce so brez glutena, na koncu pa vidim, da si objavila tudi to! Super ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Katarini za naaajboljše nasvete/novičke, VSE! :)

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden