Trening ram(en)

november 23, 2014

Rame so moj najljubši trening. Trenutno jim posvečam največ pozornosti, saj za moj okus ni lepšega kot lepo zaobljene rame na ženski. Poleg ram sem danes imela na sporedu še triceps, trebuh in eno vajo za prsne mišice. Rame treniram 2x na teden in jim posvečam enako pozornosti kot nogam in hrbtu.


Trening:
ogrevanje: 5min hoje v klanec in 1-2 ogrevalni seriji
military press z olimpijsko palico 5x5 20kg
shoulder press z dumbbell 3x8-12 8kg
lateral raises 3x12 2kg in 4x8 4kg
cable lateral raises 3x8 1.25kg
upright barbell row 3x12 (manjša, vijugasta palica + 5kg)
face pull 3x12 15kg
bent over rear delt raise 3x12 2kg
front cable raise 3x12 1.25kg


In še video :)))


*nastavite na HD kvaliteto





You Might Also Like

3 comments

  1. Ja rame moram jaz tudi ojacati, no pa se kaj drugega ;) Mi je vsec video in komaj cakam se kaksnega za noge ali zadnjico :) Pozdravcek ;)

    P.s.: Se v videu zgledas lepa, jaz sem pa vedno vsa rdeca v obraz hehehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bom potreudila tud več vaj posnet in jih dat v en video, problem je, ker ne znam obdelat videa :)
      Hjooj hvala, svetloba na fitnesu je grozna, zgleda, da sem brez obrvi :(

      Izbriši
    2. Video se da obdelat cisto simp, magar na utube vpisi, pa mas ful posnetkov kako se obdela filmcke. Ma tudi ce bi bila brez obrvi, bi bila lustna ;)

      Izbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden