GULIT FREE SOUFFLE (Sukrin - Cake in a Cup)

april 28, 2015

OMG! Ne morem skriti navdušenja nad to najboljšo in najenostavnejšo sladico! Da ne omenjam, da je poleg vsega še diet friendly, sugarfree itd itd... skratka, poslana iz nebes bi lahko rekla? Kar se soufflejev tiče, sem velika oboževalka in lahko rečem, da mi je tale izdelek zelo všeč in brez težav konkurira navadnim, kaloričnim sladicam!
Skratka, kupi se ga v trgovinah Maxximum, cena je malo dražja (3,90e za en paketek). Jaz si ga privoščim 1x tedensko namesto proteinske čokoladice.


Priprava:
Vsebino vrečke zmešamo s 50mL vode in po želji dodamo karkoli - oreščke, koščke črne čokolade, sadje, kokos, questbar zdrobljen na koščke... Pečemo v mikrovalvni pečici 1 minuto. Jaz sem rajši pripravila v navadni pečici - na 180 stopinjah pečemo cca 10-15minut, odvisno, ali želimo ''mug cake'' ali pa souffle - da je notranjost še tekoča. Ko je bilo pečeno, sem na koncu posula s kokosovo moko in dodala stepeno smetano, v katero sem vmešala žličko kokosovih proteinov.

Kju kupiti? klik.



You Might Also Like

2 comments

  1. Ali pa v sredino dodamo žlico arašidovega masla ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG tole je pa čist neki zame:):):):) hočem pojest vse:)

    http://candylovestreet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden