Motivacija za učenje & Magic Planner

julij 25, 2015

Kje najti motivacijo za šolo, faks, fitnes, delo in življenje nasploh, predvsem, kadar stvari v življenju ne grejo tako, kot bi morale? Na to temo sem sama prebrala ogromno knjig in v vseh piše isto - pozitivno mišlenje, kar pa je (vsaj pri meni) težko doseči. V trenutnem življenju so mi največ doprinesli prijatelji in neznanci, ki so mi namenili kakšo lepo, motivacijsko besedo. Poleg tega pa tudi razne malenkosti, ki ti polepšajo dan. Nasploh pa sem na koncu dneva začela z drugačnim vprašanjem, namesto jamranja, oh, kako je bil slab dan, sem se tudi, če sem bila tako na tleh, vprašala kaj je bilo danes dobrega. Verjeli ali ne, vedno, ampak res vedno, sem našla vsaj dve pozitivni stvari v še tako bednem dnevu.


Dobila sem veliko vprašanj, če bi lahko napisala kje dobim motivacijo za učenje in evo, danes bom napisala tudi nekaj o tem. V objavo bom vključila še Magic Planner, ki sem ga dobila za darilo. V zadnjih parih mesecih sem imela hude težave, kako se sploh spravit učit in tudi s koncentracijo, zato sem cel zimski semester po domače povedano zaf**** in padla vse izpite, kar mi je požrlo še zadnjo pikico volje za učenje, ki sem jo imela. Ves čas sem iskala najrazličnejše izgovore in oh kako sem boga, da za učenje bo pa itak še čas. To je največja bedarija, izgovori, izgovori. Največ motivacije na tem področju črpam iz narejenih izpitov, ampak, za to je treba tudi kakšnega naredit.

Kaj sem naredila? Moj psihoterapevt mi je svetoval, da naj imam na vsakih 50min učenja 10 min pavze (včasih sem se učila brez problema tud po 3 ure brez prekinitve), poleg tega pa ugasnit telefon in spravit nekam v drugo sobo. Ampak od vsega mi je najbolj pomagalo, če sem si splanirala dan in vse sproti zapisovala v planner. To mi je pomagalo na vseh področjih, tudi glede fitnesa in ostalih stvari, da jih nisem pozabila. Če sem imela dan ''splaniran'' in koliko strani moram predelat, sem to dejansko tudi naredila, saj sem vedela, da kasneje ne bom imela več časa.

Veste, da sponzorske objave niso moja zadeva, ampak te enostavno nisem mogla zavrniti, saj obožujem planerje in vse take luškane papirante stvari. Dobila sem Magic Planner, ki je najbolj cute planner ever! Je planner kot planner, s koledarjem in vsemi temi zadevami, ampak na vsaki strani vsebuje pozitiven quote, lepe slikce in nasploh je nekaj posebnega, ker je vse tako lepo narisano. Poleg vsega je notri še bucket list, hehe! Aja, zelo mi je všeč, da ni iz navadnega papirja, ampak iz malo tršega, gladkega.
Ker se planner začne šele oktobra, z naslednjim šolskim letom, vam ne znam povedati, kako komaj čakam, da ga začnem uporabljati. Poleg tega sem dobila tudi motivacijske kartice, ki sem jih razdelila osebam, ki mi nekaj pomenijo oz random osebam, ki sem jih spoznala.


Kje se dobi Magic planner? Trenutno poteka kampanija na Kickstarterju, zato ga dobite na tej spletni strani:  klik, najdete pa jih tudi na njihovi Facebook strani: klik.

PS - kar se tiče motivacije za fitnes, bom o tem napisala po morju, ker trenutno sem kot naplavljen kit, s kolegico samo jeva in se vidno rediva, hehe!

You Might Also Like

3 comments

  1. A ni da se na keto ne redis ???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rediš se od kcal suficita.. pa nisem na keto trenutno, hahaha, vse prej kot to :)

      Izbriši
  2. supr, ampak jst ga ne rabm, si ti zadostna motivacija za fitnes in ostalo ! :*

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden