MyProtein Pancake Mix palačinke

avgust 13, 2015

Že nekaj časa nazaj sem naročila MyProtein Pancake Mix proteinske palačinke z okusom javorjevega sirupa (Maple syrup), ampak ker mi niso bile všeč, so stale v predalu. Ni mi šlo v glavo, da bi zmešala samo 1 merico miksa in pa vodo/mleko, zato sem vedno dodajala sestavine po svoje (moko, kosmiče, jajca, sadje,..itd) in tako rekoč pokvarila palačinke. Zadnji mesec so pancake mixi preplavili FB, zato sem si rekla, da bi jih jih jaz tudi kupila, ampak ker sem imela te MyProteinove še doma, sem jih morala pač porabit, zato sem jih vzela na morje.


O maj gad! Palačinke so božanske, če jih narediš po navodilih, brez dodatkov! Zmešala sem 50g mixa in 100ml mleka! Spekle so se zelo ''lepo'', lahko se jih obrača, se ne trgajo in so fluffy! Okus je božanski in ni treba nič dodatno sladkat! Čez sem posula kokosovo moko in pogrete zamrznene borovnice s stevio. Njam! Super te nasiti + makroti so super!

You Might Also Like

1 comments

  1. Živjo! Zgleda super :-). Mi lahko samo zaupaš, kje si jih naročila? Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden