Kako se znebiti celulita?

marec 08, 2018

Te objave nisem nameravala napisati (ker nerada delim svoje telesne mere s rpeostalimi), vendar, ker sem dobila toliko vprašanj na Instagramu, po tem, ko sem objavila instastory, sem se odločila, da v objavi odgovorim vsem.


Skratka, načeloma ne uporabljam anticelulitnih krem, ker v te preparate ne vrjamem. Sem pa tja sem kdaj kupila Eveline kremo, ki mi je bila všeč kot nega za telo, da pa bi od tega bil še kakšen drug efekt, pa žal ne. Ker pa se staram in moja koža z mano vred, sem opazila, da mi ''raste'' celulit in se na podlagi tega odločila, da vseen probam z anticelulitno nego.
Bila sem na anticelulitnem in detox tretmaju ''Lipodetox'' v Lepotnem klubu, rezultati enega (in prvega) tretmaja so me šokirali (seveda se rezultati lahko od posameznika do posameznika razlikujejo):


Postopek poteka v več fazah, ki jih bom poizkusila laično opisat. Prva stvar je bil nanos 1. kreme, t.i. ''aktivatorja'', ki je kožo pripravil na tretma, da je bila bolj dovzeta za ostale preparate. Da je aktivator deloval, me je Anja zavila še v folijo in pokrila z dekco. Sledil je nanos 2. preparata in ročna masaža. Ko se je vse to vpilo in po tem, ko sem bila ponovno v foliji sem šla pod tuš. Nazadnje je Anja nanesla še 3. kremo, ki se je vpila, po tem pa se vsaj 4 ure nisem smela stuširat.



Rezultati govorijo zase, poleg tega pa je bila koža veliko bolj prožna, z rezultatom sem izjemno zadovoljna, tretma pa bom sigurno še večkrat ponovila. Rezultati naj bi bili trajni, ob pogoji pravilne prehrane in telovadbe. Cena enega tretmaja je 35 evrov, ob rednem obisku (2x tedensko) pa je 6. obisk brezplačen.


Lepotni klub: Facebook & Instagram.

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden