MOJE NAJLJUBŠE MAT ŠMINKE

marec 05, 2018

Obožujem mat šminke in liplinerje, nikoli jih ni dovolj. Mat šminke so moja strast in zame najpomembnejši del mejkapa. Ves čas sem v iskanju novih odtenkov in tekstur, vendar imam svojo najljubšo, preverjno, h kateri se vedno vračam - MAC Retro Matte Liquid Lip Colour v odtenku Burnt Spice, ki me nikoli ni razočarala. Je najbolj obstojna od vseh, kar sem jih probala in ne izsuši ustnic. Poleg te, so mi všeč še MAC Yash šminka, NYX Lingerie 06 Push-up, Kylie Candy K in Golden Rose Liquid Matte Lipstick št. 13.


Poleg šminke VEDNO uporabim še lipliner, moja najljubša sta MAC Whirl in MAC Soar. 


Swatchi od leve proti desni: Mac Yash, Candy K, Golden Rose 13, Nyx Lingerie 06, MAC Burnt Spice.

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden