SOLARIJ PRED POLETJEM?

junij 22, 2016

Najprej opozorilo vsem tistim, ki niste ravno naklonjene sončenju v solariju, da se vzdržite branja te objave. Moj namen ni propaganda solarija, temveč samo opis, kaj jaz počnem pred morjem. Všeč mi je zmerna zagorela polt, temu primerno se tudi sončim. Skurjena barva mi ni všeč, niti ne paše na mojo barvo las in dlak (to, da ni ravno usluga koži pa mislim, da ne rabim posebej poudarjati).


Sem zelo svetle polti, moja koža je tanka in imam (sploh po obrazu) veliko pegic. Tudi dlake imam zelo svetle in tanke. Posledično me zaradi tega na morju hitro opeče, ne glede na to, ali se namažem s faktorjem 5 ali 50. Edina rešitev je, da sem ves čas v senci in da se kopam oblečena v majčki.
Bodimo realni, to ni všeč nikomur (ok, so izjeme) in predvidevam, da si vsaka od nas (spet, so izjeme) poleti želi lepo, zagorelo barvico. Jaz si tega brez predhodnega sončenja v solariju ne morem privoščiti, ker me prvo minuto na soncu opeče in potem se to vleče še čez cel dopust.

Tekom leta ne hodim v solarij, s sončenjem začnem v drugi polovici meseca maja. Nikoli se ne ''kurim'' v močnih solarijih, vse počnem zmerno in v mejah normale. Začnem s 5 minutami v srednje močnem solariju (moč 700) po 2-3x tedensko. Ko že dobim nekaj barve, jakost sončenja stopnjujem na 8 minut in v močnejši solarij (moč 800). Največ kar grem je 10 minut v solarij 800, s čemer ohranjam barvo 1-2x tedensko. To prakticiram že 3. ali 4. leto in od takrat me na morju sonce ni nikoli opeklo. Zelo lepo in intenzivno porjavim.

Neposredno pred sončenjem uporabljam kreme za solarij (tiste, ki imajo v solariju ali pa Eveline Sun Bronze) in v obdobju sončenja še dodatno navalažim kožo z losjoni za telo, ter aloe vera gelom.

Za ljubljančanke: če katero zanima, hodim v sončni studio Diamant v BTCju v kabino 4. Ta mi je od solarijev najbolj všeč predvsem zaradi čistoče in lepo opremljenega studia. Žarnice redno menjavajo (na to morate biti pozorne + nove žarnice pomenijo, da je sončenje močnejše). Tudi cena je v Ljubljani najbolj ugodna. Nekaj časa nazaj sem hodila v FitInn solarij, ki je najcenejši, ampak me ni prijelo nič.


You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden