Neikid nahrbtniki

september 24, 2016

Rada imam vse, kar je drugačno, predvsem so mi všeč izdelki, ki jih nima vsak. Nimam nekega stila, kamor bi se lahko ''popredalčkala'', ampak kose kupujem le na podlagi tega, če so mi všeč, potem pa nase namečem vse, da nekako zgleda ok. Preferiram športen stil oz obleke, dodatke v katerih se najbolj udobno počutim. Pri torbicah oz. dodatkih je malo drugače, rada imam kar se da unikatne. Zelo so mi všeč nahrbtniki, ampak problem je v tem, da mi nahrbtnik estetsko ni všeč oz, če mi pa je, je ponavadi popolnoma neuporaben, ker je, hmm, kako bi temu rekla, ''prešvoh''.. filing imam, da se bo strgal. Jaz pa potrebujem nahrbtnik, ki bo zdržal knjige, računalnik in še ostale bedarije, ravno zdaj, ko pišem magistrsko nalogo in s sabo tovorim knjige kot mačka mlade.



Dovolj nakladanja, danes bi rada predstavila trenutno edine nahrbtnike, ki so mi res pri srcu, ne zaradi nahrbtnika kot samega, ampak tudi zaradi zgodbe v ozadju in logotipa (booty & boobs, hehe). Gre se za Neikid nahrbtnike. Bila je ljubezen na prvi pogled, ko sem ga prvič videla pri prijateljici. Vprašala sem jo, kje ga je kupila in dala mi je kontakt punce, ki sem jo na videz poznala iz fitnesa. To je bila Kaja, ženska polovica Neikid, res, res krasna punca, težko umakneš pogled z nje. Torej, naročila sem dva nahrbtnika, srebrnega in črnega, ker se enostavno nisem mogla odločit za enega. Enega sem dobila zastonj, v zameno za objavo, drugega sem plačala po polni ceni (z vami moram bit odkrita).

Všeč mi je stil, material, tak minimalistično eleganten, paše povsod. Vidi se, da je kvaliteten in dodelan v detajle. Ok, zvenim kot kakšna nadležna topshop reklama, ampak ne znam izbrati drugih besed, s katerimi, bi ga lahko opisala. Predvsem mi je všeč to, da ga osebno naročiš in je ročno izdelan samo zate. Sam si izbiraš barvne kombinacije in materiale, nahrbtnik ima možnost menjave kapce, ki si jo lahko izbereš v drugi barvi. Jz sem bolj štorasta kar se tiče stila in barvnih kombinacij, zato sem kapco in nahrbtnik izbrala v isti barvi. Bolj kot karkoli pa mi je všeč, da je nahrbtnik trd, konkreten, ima trde stranice in tudi, če je popolnoma prazen ima še vedno obliko, se ne seseda in ne zgleda vrečasto. Zadrge in materiali se že na otip in pogled vidi, da so kvalitetni. Sama sem nahrbtnik uporabljala celo poletje, za na plažo, za v knjižnico (nosila sem 3 knjige, računalnik, polnilce) in še vedno zgleda kot nov. Nosila sem kar težke stvari, ampak brez vidnih posledic na nahrbtniku. To mi je najvažnejše, da lahko prevažam stvari in da se nahrbtnik ne strga, kot so se ostali.. oz ne, da se ne strga, ruzak je še vedno ohranil prvotno formo in izgled.

Nahrbtnik lahko naročite osebno na Neikid FB strani ali pa na http://www.neikid.si. V živo pa si ga lahko pogledate v trgovinah Diversity v Interšparu Vič, Miklošičeva 22 in na Slovenska c. 55 na Bavarskem dvoru.

Za Neikid stojita Kaja in Rok, ki nahrbtnike ob pomoči šivilje delata ročno. Design, izbor materialov in vse je v celoti njuna zamisel. Vedno imata nove ideje, na novo prihaja t.i. Babybackpack, ki je mini verzija Neikid, njegov otroček. Razmišljam, da bi ga kupila sestričninemu sinčku.




You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden