Ali permanentno lakiranje uniči nohte?

februar 27, 2018

Ne.

Mnenja sem, da so roke in s tem posledično nohti odraz urejenosti, sploh kar se tiče prvega vtisa. Gelirani, ''umetni nohti'' so dragi in uničijo nohte, lakiranje nohtov, no predvsem sušenje pa vzame veliko časa, pa še to, ko misliš, da je lak posušen se nečesa dotakneš in se poznajo brazdice. Meni moja ocd tega ne dopušča.  Kaj je torej neka vmesna varianta, ki ne poškoduje nohtov? Permanentno lakiranje! Žal mi je, da se za to nisem odločila že prej, zaradi strahu pred poškodovanjem mojih nohtov in ker mi ni bila všeč ideja, da bi 3-4 tedne imela isto barvo nohtov.


Moji naravni nohti po odstranitvi permanetnega laka.

Ker pa sem imela nekako dovolj tega lakiranja in sušenja sem se vseeno odločila, da poizkusim. Ponavadi imam zgolj prozoren permanantni lak, ravno toliko, da mi učvrsti moje nohte, nato pa po želji nalakiram doma (dovolj je zgolj ena plast, ki se takoj posuši). Permanentni lak zdrži 3-4 tedne, nohti se ne lomijo in zrastejo dolgi. Pri pozornem laku mi je najbolj všeč to, da ni narastka oz. se ga ne vidi.

Na manikiro hodim v LEPOTNI KLUB  (link) k Tatjani, ki še posebej pazi, da ne uniči mojih nohtkov :).

Lepotni klub - FB in INSTAGRAM.

You Might Also Like

0 comments

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden